پیام دکتر شریفی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام مادر

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پاسداشت مقام ارجمند مادر و بانوان را تبریک و تهنیت گفت
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال، در پیام دکتر "علیرضا شریفی" آمده است: دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) مظهر پاکی و نجابت؛ سمبل عشق به ولایت، همسر و مادری مهربان بودند و به حق که ام ابیها و مادر بزرگوار ائمه اطهار لقب گرفته اند.
در پیام دکتر شریفی آمده است: ایشان فخر زنان عالم و نماد ایثار و از خود گذشتگی هستند و احترام ویژه ای در نزد پدر گرامی شان داشتند؛ تقارن با میلاد مسعود آن حضرت و پاسداشت مقام والای مادر و بانوان محترمه را گرامی می داریم.
مدیرعامل شرکت پخش سها هلال تصریح کرده است: ایشان در عمر کوتاه اما پربرکت خویش یار و یاور پدر گرامی شان و همسری فداکار برای مولای متقیان و مادری مهربان بودند و در دامان پر مهر و محبت آن حضرت فرزندانی تربیت شدند که نظیرشان در جهان هستی تکرار نخواهد شد.
دکتر شریفی ضمن تبریک این روز بزرگ به خانواده  خدوم و شریف پخش سها به ویژه بانوان محترمه شاغل در مجموعه پخش سها تاکید کرده است: مفتخرم به عنوان عضوی کوچک در این مجموعه از مقام والای همکارانم که عنوان پر معنای مادر و همسر دارند و در کنار وظایف سنگین خانه و خانواده؛ در رشد و اعتلای شرکت پخش سها نقش آفرینی می نمایند؛ تجلیل نمایم.