مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در مجتمع درمانی هلال ایران راه اندازی شد

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در این مجتمع خبر داد و گفت: انتظار می‌رود که روزانه پذیرای تعداد 1500 تا 2000 نفر باشیم.
به گزارش ایرنا از سازمان هلال احمر، با همکاری مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اولین مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در شرق تهران طی روزهای آینده راه‌اندازی می شود.

سید محمدتقی حسینی طباطبایی رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران درباره این خبر توضیح داد: با توجه به اینکه این مجتمع، یک مرکز خیریه وقفی است و بنا بر اهداف بشردوستانه هلال‌احمر و نیت واقف زرتشتی آن «بانو آگاهی آرش» در مواقع بحران در کنار مردم است، اقدامات اولیه برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در تفاهم نامه‌ای با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شده است.

وی افزود: به‌منظور عملیاتی شدن این پروژه، برنامه‌ریزی لازم با برگزاری جلسات مشترک همفکری میان مدیران و مسئولان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، نمایندگان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان داوطلبان، جمعی از خیرین، مسئولان شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۴، بسیج حوزه ۱۵۵ ثامن الائمه و اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی انجام شده است.

وی با اشاره به تعهدات مجتمع به منظور انجام اقدامات تاسیساتی، تأمین مکان و برخی تجهیزات مورد نیاز افزود: هر کدام از نهادهای همکار در پروژه، انجام بخشی از کار را بر عهده گرفته‌اند تا به بهترین شکل ممکن، خدمات واکسیناسیون مردم را به سرانجام برسانیم.

حسینی طباطبایی همچنین از تشکیل چهار کمیته بهداشتی و درمانی، پشتیبانی، ایمنی و انتظامات و تبلیغات و اطلاع رسانی خبر داد و گفت: در صدد هستیم تا با تشکیل این کمیته ها خدمات واکسیناسیون عمومی را با نظم و شایستگی به مردم عزیز ارائه کنیم. انتظار می‌رود که روزانه پذیرای تعداد 1500 تا 2000 نفر باشیم و تکریم و پاسخگویی صحیح به این افراد وظیفه ما خواهد بود.

وی در خصوص نحوه حضور افراد دریافت کننده واکسن کرونا گفت: این افراد در سامانه واکسیناسیون کرونا طبق اولویت بندی های اعلام شده ثبت نام کرده و پیامک حاوی تاریخ و ساعت حضور در مرکز واکسیناسیون را دریافت کرده‌اند.