مرکز توزیع داروی هلال احمر در فارس، سه استان همجوار را تحت پوشش قرار داده است

مدیر مرکز پخش دارویی هلال احمر در استان فارس گفت: این مرکز علاوه بر فارس به سه استان کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و بوشهر خدمات دارویی ارایه می کند
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال، "محمود کسرایی" تصریح کرد: مرکز پخش داروی هلال احمر هم اکنون 400 داروخانه و تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی چهار استان مذکور را تحت پوشش خدمات دارویی داشته و تا90 درصد داروهای مورد نیاز متقاضیان را تامین می کند.
مدیر مرکز توزیع داروی هلال احمراستان فارس تعامل و ارتباط این مرکز با دانشگاه های علوم پزشکی استانهای تحت پوشش را مطلوب و سازنده توصیف کرد و گفت: داروهای مورد نیاز هموطنان در فارس، بوشهر، هرمزگان وکهکیلویه را حداکثر72 ساعت پس از اخذ سفارش در اختیار متقاضیان می گذاریم و تلاش داریم این روند شتاب بیشتری به خود بگیرد.
کسرایی به امکانات و خدمات متنوع مرکز توزیع دارویی هلال احمر در استان فارس اشاره نمود و گفت: درمیان 67 شرکت توزیع دارویی دراستان، رتبه 17 را در فارس داریم .
وی نگاه مسئولان جمعیتی هلال احمر و مدیریت شرکت پخش را به مقوله دارو، نگاهی حمایتی و درجهت تسکین آلام هموطنان توصیف کرد و گفت: با تلاش همکاران و تعامل مسئولان ذی صلاح، شرکت پخش سها در فارس برای ارایه خدمات بهتر و گسترده تر گام برخواهد داشت.