مرکز توزیع دارویی هلال احمر استان اصفهان سه استان را تحت پوشش دارویی قرار داده است

مدیر مرکز توزیع داروی هلال احمر در اصفهان می گوید: این مرکز در حال حاضر خدمات دارویی به سه استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد ارایه می کند
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال، دکتر محمد ادیب که از تیر ماه سال 1394 مدیریت این مرکز را به عهده گرفته تصریح کرد: در استان اصفهان به 90 درصد اهداف تعیین شده و در دو استان دیگر تا 50 درصد از اهداف خود دست یافته ایم.
مدیرمرکز توزیع دارویی هلال احمر در اصفهان با بیان این نکته که در سطح سه استان به بیش از500 مرکز درمانی، بیمارستان و داروخانه خدمات دارویی ارایه می نماییم، افزود: برنامه این مرکز پوشش دارویی استان اصفهان تا 100 درصد و دراستانهای چهارمحال و بختیاری و یزد افزایش میزان خدمات تا 65 درصد می باشد و عزم خود را جزم نموده ایم تا به این مهم دست پیدا کنیم.
دکتر ادیب با اشاره به جایگاه مناسب مرکز پخش داروی هلال احمر در استان اصفهان و اعتماد مسئولان و مردم به عملکرد این مرکز گفت: به واسطه خدماتی که در استان ارایه می نماییم، اکنون در فهرست 6 شرکت برتر توزیع دارویی استان قرار گرفته ایم و در تمامی نشست های مرتبط با دارو حضوری فعال داریم.
وی با اشاره به امکانات و تجهیزات مناسب مرکز توزیع دارویی هلال احمر اصفهان ازجمله زنجیره سرد و انباراستاندارد و ناوگان مجهز برای توزیع انوادع داروها ازجمله داروهای خاص گفت: سفارشات دارویی درسطح سه استان را 24 ساعت بعد از اخذ سفارش تحویل مشتریان می دهیم.
شایان ذکراست که مرکز توزیع دارویی هلال احمر استان اصفهان تا تیرماه 1394 به صورت برون سپاری مدیریت می شده و اکنون تمامی امور تحت مدیریت مستقیم شرکت پخش سها انجام می شود.