تحقق اهداف شرکت پخش سها در عرصه تامین و فروش دارو

عملکرد شرکت پخش سها هلال در اردیبهشت 1401 بیانگر تحقق اهداف این شرکت در عرصه تامین و فروش اقلام دارویی است
به گزارش روابط عمومی شرکت پخش سها هلال؛ دکتر "جواد شمسایی" مدیرعامل این شرکت از افزایش 120 درصدی میزان فروش اقلام دارویی در اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال به مذاکرات جدی و فشرده این شرکت با شرکت های تولیدی و تامین کنندگان دارویی به منظور توسعه تعاملات و تقویت سبد دارویی سها هلال اشاره نمود و گفت: با چند شرکت بزرگ تولیدی جلسات خوبی داشته ایم که با همکاری این شرکت ها و همچنین شرکت هایی که در حال حاضر به عنوان همکار این مجموعه به شمار می آیند، قطعاً اتفاقات خوبی در بحث تقویت سبد دارویی "سها هلال" خواهد افتاد.

وی از افزایش 48 درصدی تأمین کالا در اردیبهشت 1401 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبرداد و افزود: در راستای همگرایی و همکاری مشترک درمیان شرکت های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی شاهد رشد قابل توجه فروش محصولات شرکت بازرگانی سها کیش از سوی پخش سها هلال در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت زمان مشابه سال گذشته بوده ایم. همچنین در بحث فروش محصولات شرکت داروسازی سها در اردیبهشت ماه امسال در قیاس با مدت زمان مشابه در سال گذشته شاهد افزایش 20 درصدی آمار فروش بودیم.